Saya ikut senang kalau byk yg cuan dari sini...
Tapi pesennya hati2 ntar di level tertentu CTRA-W kan membentuk ATAP.
Akan ada koreksi lumayan; begitulah permainan mereka...

Makanya jangan lupa nraktir kanan-kiri yg belon cuan
Sama sedekah bagi yg memerlukan supaya kalau ada apa2 ikut "selamet"

--- In obrolan-bandar@yahoogroups.com, budi suryono
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Hold ctra-w for long term ride ,give us a huge leverage, setelah
adjusted ctra break all time high (minimal deket2,correct me if i'm
wrong).rgds

> up_trends <[EMAIL PROTECTED]> wrote:           thx mr O dah
menginisiatifkan kita kita utk beli ctra , dah dapat
> warrant, dpt ctra di 500 nyam nyam....

> Check out the all-new Yahoo! Mail beta - Fire up a more powerful
email and get things done faster.

Kirim email ke