Wah, Ruz7 calon pengantin?   Congratz, bro & Good luck !!
Jangan lupa undang satu OB, hehe...

Salam,

--- In obrolan-bandar@yahoogroups.com, Cleopatras Cat
<cleopatras.c...@...> wrote:

> wakakaka ! ;-)
>
> usaha nya menulis in Deutsch saya berikan jempol. biar kacut madut
babak belur hehe

> saya translate u/ yg lain lain. jika ada noni noni OB yg menaruh hati
selama ini kepada R7.

> selamat malam!
>
> calon istri saya bukan anak OB
> tetapi seorang wanita lain. [mungkin kenal nya di kursus TA kalee]
> CC doakan supaya aktivitas trading saya di bursa saham menghasilkan
profit [Amen! Amen! R 7 pasti saya doakan malam ini & akan terus saya
doakan yaa]
> trading saya di HEXA u/ membayar sewa gedung, büffet & bankett
service, membeli rumah, pantai, permata ... [busett! calon pengantin
banyak pisan rikues nya. ini mah harus didoakan 1 milis]