Itu maksud saya...kalo memang sdh pesimis 100% sama saham NGAPAIN nongkrong
di OB terus ngomporin doomsday every day? Hehehe memang nggak ada gawean
lain?
Kecuali ada maksud tertentu...you read my mind pak Kangduren. Memang benar
apa kata pak Ki_ever, makret lagi downtrend berat...cut rate di US malah
turun...tapi kan nggak selamanya turun, somehow someday it must go up again.