Hola Ismael,

Jo no m'hi mataria gaire... es fŕcil de configurar a Eines->Configura.

Sí, es clar. Perň estaria bé posar unes per defecte més o menys acceptades. Ara les dreceres estan en anglčs i segurament la gent estarŕ acostumada a utilitzar les mateixes del Word en castellŕ.

Donat que existeix la posibilitat de obrir / desar diferents configuracions, es podria crear una configuració "msoffice style" per que la carregučs qui volgués (d'una forma similar a les diferents paletes de colors i degradats que es poden carregar desde $HOME/OpenOffice1.1.1/usr/config).

No caldria entrar gaire (gens) en temes de codificació.

Sí. És una opció, perň potser és massa complicat per segons quins usuaris. Quč et sembla posar per defecte les dreceres del Word en castellŕ a l'OpenOffice.org en catalŕ?

Salut,

--
Jesús Corrius
<[EMAIL PROTECTED]>