> La primera notícia, això vol dir que l'spamassassin a ca'n bitassa.com
> funciona :)

I tant... L'SpamAssassin és un complement imprescindible avui en dia per
elimina tota la brossa que corre: el que tinc a casa, només aquesta setmana
ja ha identificat 4.742 missatges com a brossa.

> El recomano, si esteu agombolant servidors.  Aquesta i el clamav.

El ClamAV, en el seu estat actual, és massa simplista. És un projecte que
promet molt, però avui en dia jo no m'atreveixo a utilitzar-lo com a mesura
de protecció en un entorn on hi hagi màquines Windows.

En el seu actual (o el de fa uns mesos, que és quan el vaig provar) la meva
conclusió era que incorporava una capa inútil: gairebé tot el que detectava
ClamAV era igualment detectable d'altres formes (amb l'SpamAssasin o bé amb
procmail)... és a dir, incorporava un overhead al processament dels
missatges difícilment justificable.

Com a antivirus en entorns *nix jo segueixo aconsellant el UVSCAN de
McAfee, que es pot integrar molt bé amb els servidors de correu utilitzant
l'Amavis.