Hola, softcatalanensis:

Ahir a casa d'un client em vaig trobar aquest problema, que potser és un "daño
colateral" de l'intent de resoldre el tema del separador decimal:

Es tracta de la versió per a Windows de "el Periòdic"
Al obrir un document de càlcul generat amb Excel, interpreta
incorrectament el format de número.

Exemple:
en Excel:
12.342,25

en OOo ho obre com:
12,342.250,00

Sembla com s'hi es fotès la pitxa un lío amb el format de número #.##0,00 a
causa de la permutació dels separadors de milers i decimals.

Ara no tinc un winbugs a mà i no puc adjuntar un exemple amb l'error.

Ho he resolt reinstal.lant la versiò 1.1 "prèvia" (com que no utilitzen
l'accès a dades no els hi afecta el bug de la configuració de conexió a dades
externes)

Salut,

--
Ismael Fanlo