Hola, Marc!

Aquesta funcionalitat no hi és. Tindries que desar com a text i desprès fer la importació CVS.

¿Perquè dius que és poc elegant la importació de CVS? :-?

Salut,

Marc Belzunces escribió:
Hola a tothom,

Algú sap si l'OpenOffice.org (estic amb la 1.9.m104) pot fer al Calc el que
l'Office fa a l'Excel sota el nom de "Text en columnes"?

Es tracta d'ordenar un text CVS (separat per espais, tabuladors, cometes...)
en columnes. Que detecti els espais, tabuladors, cometes... i ho separi per
columnes. Això ja es pot fer amb l'OO si tens el text CVS, d'una manera poc
fàcil, poc elegant, i gens intuïtiva, però es pot fer.

Però jo tinc les dades en full de càlcul i m'agradaria endreçar-les
directament. A l'ajuda no trobo res.

Gràcies,

Marc Belzunces

"No aconsellis a ningú que faça una cosa si no l'has
feta tu abans. Ni li aconselles que en faça alguna
si tu ja l'has feta. Però per poc que pugues, no
aconsellis mai res."

Vicent Salvador

Ismael Fanlo

http://superalumnos.net
"Sólo el conocimiento nos hace libres"

http://www.apif.info
Asociación de Profesores de Informática Freelance