Ok, moltes gràcies. Ho provaré !!!

Xavi

En/na [EMAIL PROTECTED] ha escrit:

Hola Xavi,

Com segurament ja deus saber, l'OOo 2.0 en català encara no disposa d'una
versió oficial. Tot i això hi ha disponible un paquet de català que cal
instal·lar al damunt de l'OOo 2.0 en anglès. Com SEMPRE adverteix en Jesús
Corrius, l'OOo 2.0 en català encara no ha estat alliberat oficialment i
aquesta versió és sobretot per a detectar-hi possibles errors... i per tant
no és adequat usar-la en entorns de producció.

En resum:

1. Si vols instal·lar l'OOo en català en un entorn de producció, baixa't la
versió 1.x de la pàgina de Softcatalà i instal·la-la.

2. Si vols usar l'OOo 2.0 en català, baixa't i instal·la la versió anglesa i
després el paquet de català que trobaràs a www.corrius.org/bloc.

Atentament,

Francesc

Hola a tots,

tot just m'acabo de donar d'alta de la llista i, com és d'esperar, començaré amb una pregunta. Algú de vosaltres sap d'on em puc baixar l'oo 2.0 en català? O si per contra funciona com el Mozilla? és a dir, que t'instal·les la versió en anglès i després pots catalanitzar-la?

gràcies

Xavi

En/na Ismael Fanlo ha escrit:

Hola, Eulàlia!