Hola, penya!

Aquests dies vaig estar instal·lant la versió de Softcatalà de l'OOo 2.0.2 per a una empresa, i al ficar-lo en un PC amb SuSE 9.1 m'ha donat un error de (in)dependència ;-) amb la biblioteca libstdc++.so.6, perquè aquesta susi només arriba fins a la libstdc++.so.5

He instal·lat la versió en espanyol i desprès el langpack català i no he tingut cap problema.

Sense ser entès en la matèria, em fa pensar en que alguna biblioteca s'ha enllaçat dinàmicament en comptes d'estàticament.

Salut,

PS.- Al revisar ortogràficament aquest email, escrit amb el Thunderbird a l'Ubuntu "Dapper", el corrector em suggereix "judeocatalà" en comptes de "Softcatalà"...
:-DDDDD

--
Ismael Fanlo

http://superalumnos.net
"Sólo el conocimiento nos hace libres"

http://apif.info
Asociación de Profesores de Informática Freelance