Hola Quico,

Per a poder editar bé el fitxer des del Windows et recomano el Scite. És un
editor de text tipus "Bloc de notas" de codi lliure que et permet editar en
qualsevol llenguatge de programació. Si te l'instal·les podràs veure que el
fitxer que has enviat està en codificació 8 bits. Pots convertir-lo a UTF-8
mitjançant la opció File|Encoding i així veuràs que es perden alguns
caracters.

A més a més prement sobre F12 (o bé l'opció de menú
Language|Hypertext) veuràs que et mostra els links en vermell, de forma
que ajuda a saber què cal traduir.

El Scite el trobaràs a:

http://scintilla.sourceforge.net/SciTEDownload.html

Més informació sobre Scintilla i Scite la trobareu a:

http://www.scintilla.org/