He complit la meua amenaça, i m'he subscrit amb la meua adreça de correu
de l'imperi de la blaverització a la llista OpenOffice. Ara Jesús
m'haurà d'aguantar a través de l'IRC, del Jabber, del telèfon, del
contestador de Vodafone, en persona de tant en tant, i horror, al seu
correu també!

Bé, estic mirant de fer els canvis necessaris per a adaptar
l'OpenOffice.org al valencià per a la versió 2.0.4 del LliureX. Mirant
de crear els locales i tal, m'he trobat, a
i18npool/source/localedata/data/ca_ES.xml:

  <LC_INDEX ref="en_US"/>

O siga, que per a la secció LC_INDEX copiem els valors del locale en_US.
El que passa és que veig que això ens deixa amb "Basic latin" com a bloc
Unicode a utilitzar, tot i que veig que ens aniria bé utilitzar
<UnicodeScript>2</UnicodeScript>. 2 correspon al bloc ExtendedLatinA,
que inclou els dos caràcters d'ela geminada "Ŀ" i "ŀ".

Jesús, creus que ho hauriem de canviar?

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez
Conselleria de Cultura, Educació i Esport

subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/