Hola Jesús,

He trobat dos errors a l'OOo Impress. Però no són equivocacions teves, sino
del programa original.

1. Si volem desar un fitxer, el nom del qual coincideix amb el d'un
subdirectori, en comptes de desar el fitxer, l'OOo Impress entra dins del
subdirectori i continua esperant que li introduïm el nom del fitxer.

2. Si fem Visualitza -> Color/Escala de grisos i seleccionem les diferents
opcions, veurem que Color està implementada correctament, però Escala de
grisos i Blanc i negre sembla que han estat intercanviats. A més, segons amb
quines combinacions color de lletra / color del fons, no es pot llegir res,
perquè el color de la lletra i del fons s'intercanvien per un mateix gris o
negre.

No sé si m'he explicat prou bé. Sort que tu ets força més savi que jo ;-).
Atentament,

Francesc

*** In a world without walls, who needs Gates and Windows? ***