Olá,

Parece que não precisa informar os nomes das tabelas. Veja se isso funciona:

Example Import of Tables from One User to Another

In this example, a DBA imports all tables belonging to SCOTT into user
BLAKE's account.
 Parameter File Method

> imp system/manager parfile=params.dat

 The params.dat file contains the following information:

FILE=scott.dmp
FROMUSER=scott
TOUSER=blake
TABLES=(*)