Entao.... o meu oracle esta no Windows 2003 Srv 32 bits.

Do cliente esta no Linux, o qual não sei a distribuição. Até onde me foi
passado pelo meu coordenador, foi feito o dump da base e boa!
A versão do oracle é a mesma.

Estou acessando via SQL Developer. Porem, quando logo no OEM e tento acessar o
banco, ele da o erro 1031.

Atenciosamente,

Pedro Breis
DPEI/DVTI - Equipe de Desenvolvimento - Quality Assurance
Instituto de Tecnologia para o Desenvolvimento - LACTEC
pedro.br...@lactec.org.br  http://www.lactec.org.br
TEL: 55+ (041) 3361-6065  CEL: 55+ (041) 8847-2924
This message, including any attachments, is confidential and may contain
privileged or exempt from disclosure. It is intended only for the person to
whom it is addressed unless expressly authorized otherwise by the sender. If
you are not an authorized recipient, please notify the sender immediately and
permanently destroy all copies of this message and attachments. Any use,
replication or dissemination of this message or any part thereof is prohibited.