From: orasi-boun...@hostvis.net [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf
Of Kostas Theodoropoulos
Sent: Monday, July 04, 2011 10:08 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] αίτημα απαλαγής των ελλήνω τυφλών πολιτών από τα μέτρα
που προβλέπητο σχέδιο του εφαρμοστικού νόμου.

Πρέπει να είσαι ευχαριστημένος που τουλάχιστον σε άκουσαν και σου απάντησαν.

Εξ ιδίων κρίνουν τα αλότρια. όταν στέλνεις ένα έγγραφο και το μόνο αίτημα
που αναπτύσσεις μιλάει για την ακίνητη περιουσία πράγματι ο παραλείπτης
αποκομίζει την εντύπωση πως η συντριπτική πλειοψηφία των τυφλών είναι
κάτοχοι μεγάλης ακίνητης περιουσίας. Αλλά είπαμε. Τα μέλη έχουν ότι έχει και
ο πρόεδρος.
Ελπίζω στο επόμενο έγγραφο να ζητηθεί να μας απαλλάσουν και από τον έλεγχο
των υπεράκτιων εταιρειών.
--Κώστας--