Δεν το έχω αναρτήσει κάπου αλού, αλλα μπορείς να το πάρεις από δώ.

Αν δε βαριέσαι διόρθωσε και κανένα λάθος.

Μια που σου άρεσε, πρέπει να σου πω πως η ηστορία είναι σε γενικές γραμμές αληθινή.

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Θανάσης.

Στις 4/8/2011 2:07 μμ, ο/η Pwlina Papanikolaou έγραψε:
Αχ... επισυνάψτε το ακριβές link του κειμένου γιατί θέλω να το αναρτήσω στο Facebook!!

Σας παρακαλώ θερμά προς τούτο... είναι ίσως ότι πιο εύστοχο διάβασα το τελευταίο δίμηνο....!!!!!

Δεν κάνω πλάκα!!!

Πωλίνα Π.

Στις 4/8/2011 1:24 μμ, ο/η ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΤΣΑΓΑΝΝΗΣ έγραψε:
Ξεχωριστή είναι η σημερινή μέρα για μένα, γιατί γνώρισα τηνΕξήντα. Ναι, Εξήντα είναι τ’ όνομά της. Το πήρε από τον αριθμό που έχουν τα σκουλαρίκια της.

Αν είχε γεννηθεί μερικά χρόνια πριν, όταν ζούσε η γιαγιά μου, θα είχε ένα από τα ωραία ονόματα που έδινε αυτή σε όλες τους. Βάκρα, Μπέλα, Τσούλα, Κρούτα, Κολοβή, ή ίσως, Κάλεσα. Τώρα όμως την ξεχωρίζουμε από τον αριθμό της.Η

Εξήντα, είναι προβατίνα. Αυτό όμως που την κάνει διαφορετική και που με ωθεί να γράψω γι’αυτήν, είναι πως πρόκειται για μια τυφλή προβατίνα.

Μόλις μου το είπανε, άρχισα να υποβάλω όλες τις γνωστές ερωτήσεις, ενός βλέποντα, που πρώτη φορά συναντά τυφλό. Πώς περπατάει? Πώς τρώει? Πώς προσανατολίζεται? Πώς? Πως? Πως. Τη μόνη που με κόπο συγκράτησα την τελευταία στιγμή είναι το πώς ερωτεύεται.

Κανένας δεν ξέρει, πότε και πως η εξήντα τυφλώθηκε, μια που ποτέ δεν έγινε αισθητή μια σημαντική αλλαγή στη συμπεριφορά της.

Στο μαντρί, κινείται άνετα και χωρίς προβλήματα. Βρίσκει εύκολα, τα παχνιά και τις ποτίστρες, που είναι τοποθετημένες στην άκρη του κτιρίου για να μην εμποδίζουν την άνετη κίνηση των ζώων. Ενδέχεται να τρακάρει σε κάποιο απ’αυτά, μόνο σε περίπτωση πανικού. Τη θέση της στο αρμεκτήριο, η οποία δεν είναι ποτέ σταθερή, τη βρίσκει με λίγο ψάξιμο. Στο δρόμο για τη βοσκή, μέλος του

κοπαδιού κι αυτή, δε χάνεται ποτέ, ενώ βρίσκει άνετα τις εισόδους των λιβαδιών.

Όσο βοσκάει, μπορεί να παρατηρήσει κανείς, κάποια ασυνήθιστη συμπεριφορά στην κίνηση της αλλά αυτό είναι όλο. Και αν για κάποιο λόγο ξεκόψει και απομονωθεί, λίγα εκατέροθεν βελάσματα αρκούν για να επανέλθει στο κοπάδι.

Η Εξήντα, είναι καλή μητέρα. Από τη στιγμή που θα γεννήσει,φροντίζει άψογα το αρνάκι της. [Συνήθως γεννάει ένα,] και το ακολουθεί ακούραστα όπου κι αν πάει, φοβούμενη μήν το χάσει.

Πώς και δεν την έσφαξες? Ρωτάω απερίσκεπτα.

Γιατί να τη σφάξω? Απαντά αυθόρμητα ο αδερφός μου. Είναι από τις καλύτερες προβατίνες μου. Μου δίνει ως τρία κιλά γάλα τη μέρα. Και μετά από λίγο. Ρε, μπάς και λιγουρεύεσαι τη συναδέλφισσα σου?

Μα εγώ σκεφτόμουν άλλα. Μεγαλωμένος κοντά σε καταξιωμένους συνδικαληστές κάτι έμαθα κι εγώ. Στο μυαλό μου, άρχισαν να διαμορφώνονται αιτήματα, που δεν άργησα να τα καταθέσω.

 1. Επίδομα φιράματος η τριφυλιού.

  1. ελευθέρας για είσοδο στα λιβάδια με συνοδό.
  2. Προτεραιότητα στο άρμεγμα.

Μια πρώτη σκέψη για ασφαλιστικό και πρόωρη συνταξιοδότηση, την απέρριψα. Μου φάνηκε πολύ επικινδυνη.

Ο αδερφός μου, αφού σκέφτηκε λίγο, μου είπε προβληματισμένος.

Όλα τα αιτήματα είναι δίκαια. Αν όμως τα ικανοποιήσω, η Εξήντα θα είναι ζημιογόνα και θα τη σφάξω. Έτσι κι εγώ δε θα έχω ζημιά, αλλά κι εσύ, κάποιο όφελος θα έχεις όταν θα ψήνω τα πάίδάκια της.

Θανάσης.

to unsubscribe from this list any time
orasi-requ...@hostvis.net with subject unsubscribe
general information for this list