Δεν αντιλέγω ρε Σπύρο, απλώς Αυτά τα "ο πρώτος" κτλ έχουν γίνει κουραστικά. Μπορεί να είναι μια αξιόλογη δουλειά η οποία θα αναδειχθεί (αν έχει κάτι νέο να δώσει) είτε είναι το πρώτοπου έγινε, είτε όχι. Απλά έτσι πως είναι δωσμένο έγκειται στην νοοτροπία ότι για να είναι κάτι σημαντικό ή αξιόλογο πρέπει να είναι και το πρώτο. Παραπέμπει στην λαθασμένη υπάρχουσα νοοτροπία ότι για να είσαι κάτι πρέπει να είσαι ή πρόεδρος ή πρώτος.

----- Original Message ----- From: "Σπύρος Σκορδίλης" <spyri...@otenet.gr>
Sent: Wednesday, August 24, 2011 6:44 PM
Subject: Re: [Orasi] προς αποκατάσταση των ξεχασμένων

καθετί καλό είναι να προβάλετε και οι συνάδελφοι να επιλέγουν.
----- Original Message ----- From: "Stathis" <gret...@gmail.com>
Sent: Wednesday, August 24, 2011 6:02 PM

Αμάν ρε παιδιά αυτές οι πρωτιές! Έλεος δηλαδή. Δηλαδή αν δεν είσαι πρώτος, δεν μετράει η δουλειά σου? Δεν είναι το πρώτο. Και άλλοι συνάδελφοι είχαν ραδιόφωνα πολύ πριν τον Στατ. Αν εννοείτε ότι πρώτο διαδικτυακό που να ανήκει σε σύλογο, έτσι ναι. Και ο λίσταρχος, ο Παπακρις και ένας σορρός άλοι συνάδελφοι.

----- Original Message ----- From: "Σπύρος Σκορδίλης" <spyri...@otenet.gr>