Καλά, δεν το πιστεύω. Και τώρα ξέρω πραγματικά ποιά είσαι και χαίρομαι πάρα
πολύ. Να τα πούμε κι από κοντά στη Νέα Σμύρνη. Εγώ προσπάθησα να μπω στους
κόλπους του N.F.B. και του A.C.. αλλά δεν κατάφερα τίποτα. Βρήκα κλειστή την
πόρτα. Ίσως και το πρόβλημα ότι δεν είμαι Αμερικανίδα να φταίει. Το Forrum που
ανέφερες δεν το γνωρίζω αλλά με την άδειά σου θα το ψάξω αφού είναι τόσο καλό.
Μια άλλη ιστοσελίδα για αναπηρίες που βρήκα είναι η "Throughthelookinglass" δε
θυμάμαι το URL αλλά είναι εύκολο να το βρείτε. Ασχολείται με όλες τις αναπηρίες
και μου φάνηκε χρήσιμη όταν ήθελα να υιοθετήσω ένα τυφλό κοριτσάκι και ήθελα
βοήθεια για το πώς θα μπορούσα να γίνω μια καλή μαμά όσον αφορά στις
καθημερινές δραστηριώτητες, μπάνιο, τάισμα κ.λπ. Δυστυχώς δεν υιοθέτησα τη
συγκεκριμένη μικρούλα γιατί είχε πολλά επιπρόσθετα προβλήματα αλλά μου έμεινε η
πολύ καλή επαφή με το through the looking-glass...