Ευχαριστώ, θα το ψάξω και έτσι.
Να είσαι καλά.
----- Original Message ----- From: "PAntonop" <panto...@tellas.gr>
Sent: Saturday, October 01, 2011 9:45 AM
Subject: Re: [Orasi] Ερώτημα, τραγούδια

Αγαπητέ Γιώργο,
Καλημέρα από τα Γιάννενα. Πρώτον, το γράψιμο είναι insieme, όχι incieme.
Τώρα, δύο είναι οι λύσεις. Η μία είναι το γνωστό youtube, που φοβάμαι ότι θα πελαγώσεις. Το άλλο, και θα σου αρέσει πάρα πολύ, είναι ένας δικτυοτόπος που
λέγεται l' Italia in Brasile. Ένας τύπος έχει μαζέψει γύρω στα 1300+
τραγούδια, τα ωραιότερα από προπολεμική εποχή μέχρι το 1976. Κάνοντας κλικ
μπορείς να ακούσεις το τραγούδι, πάντως αν είναι κάποια βοήθεια, μπορώ να πω ότι μου μυρίζει Sergio Endrigo. Αν έχεις/έχετε κάποια άλλη απορία και μπορώ
να βοηθήσω, πείτε μου. Χαιρετώ σας, τάκης

-----Original Message----- From: Giorgos Mpeliris