Λοιπόν κύριοι σας δίνω την πλήρη εικόνα των γεγονότων της σημερινής
συγκέντρωσης με ότι αυτό συνεπάγεται.
Κατ αρχάς πάλι εμείς κι εμείς θα ήμασταν, εάν δεν εμφανιζόταν η επαρχία.
Συνολικά εκτιμώ περί τα 250 άτομα. Ειλικρινά χάρηκα που είδα συναδέλφους της
ΕΣΚ να συμμετέχουν.
Περίπου μισή μετά την άφιξη στο Υπουργείο ανακοινώθηκε από τον τηλεβόα της
πλειοψηφίας η συγκρότηση επιτροπής προκειμένου να συναντήσει υπηρεσιακούς
παράγοντες και να κλείσει ραντεβού με τον Υπουργό.
 Να μη λησμονήσω να αναφέρω πως την συγκέντρωση κάλυψε με τηλεοπτικό συνεργείο
ο 902. Απεύθυνε χαιρετισμό ένας βουλευτής του ΚΚΕ που το όνομα του μου
διαφεύγει αυτή τη στιγμή νομίζω Παπανικολάου...
Αφού η αντιπροσωπεία ανέβηκε στο Υπουργείο απαρτιζόμενη από τους προέδρους ΕΟΤ
και ΠΣΤ άρχισαν από τον τηλεβόα της μειοψηφίας να εκτοξεύονται απειλές για
βίαιη είσοδο στο Υπουργείο για συνάντηση των φορέων που εκπροσωπεί η ΣΕΑΝ με
υπηρεσιακούς παράγοντες.
Εκεί άρχισε ένα σπρώξιμο των πιο μεγαλόσωμων στελεχών της μειοψηφίας με τις
ασπίδες των ΕΚΑΜ και όχι ΜΑΤ. Την διαφορά θα την αναλύσω σε άλλο μήνυμα
σχολιάζοντας τη γενικότερη στάση των αστυνομικών σήμερα.
Με τα πολλά στο Υπουργείο εισήλθαν και δύο στελέχη της ΕΣΚ.
Αυτό που σε έμενα έκανε μεγάλη εντύπωσή είναι η είσοδος στο Υπουργείο του
προέδρου της ΕΣΑΜΕΑ λίγο μετά την είσοδο των προέδρων καθώς και η αποχώρηση του
όταν μετά από κάποια ώρα εξήλθε.

Η περί αυτού ο  λόγος ένταση θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί. Εάν υπήρχε
συνεννόηση μεταξύ των στελεχών των παρατάξεων, εάν δεν έγινε και προφανώς ένα
δε υπήρχε η κάμερα του 902.
Θα επανέλθω με τη συνέχεια του ρεπορτάζ σε επόμενο μήνυμα. Τα σχόλια δικά σας,