Βρε παιδιά, εξηγήστε μου γιατί μάλον ή έχω χάσει επισόδεια, ή γέρασα και άρχισα
να τα χάνω.

Για ποιό λόγο η επίσημη ομοσπονδία μας δυσαρεστείται με την έκφραση (ανάπηροι
μαϊμού)? Μήπως δεν υπάρχουν? ή μήπως υπάρχουν και η ομοσπονδία τους καλύπτει
εξυπηρετώντας ένας θεός ξέρει ποιούς?
Ανάπηροι μαϊμού δυστιχώς υπάρχουν και υπήρχαν πάντα. Ας μην κρυβόμαστε πίσω απ'
τα μπαστούνια μας!
Γιατί λοιπόν να κολάμε στην εν λόγω έκφραση και να τη θεωρούμε απαράδεκτη?