Να το κρατήσεις για την Συλλογή...!!

Πωλίνα Π.

Στις 19/10/2011 11:03 μμ, ο/η NXARITOS έγραψε:
προτείνω αν κάποιος από σας, δεν έχει τι να κάνει,

ευθείς να’ανοίξει το youtube, να δει Βαρδακαστάνη.

Έχει υψώσει στη βουλή, του αγώνα τη σημαία,

Μόνος υπερασπίζεται, τα δίκια των αμέα.

Μιλάει για νεφροπαθείς, για μεταμοσχευμένους,

Για όλλους τους ανάπηρους, τι βρήκε τους καημένους.

Να καταστρώσει σχέδιο, ζητά απ’την Ελλάδα,

Για τούτη’δω την ευπαθή, κοινωνική ομάδα.

Κάποιοι από τους βουλευτές, του κάνουν ερωτήσεις,

Μα τα στειχοία Γιάννη μου, δεν τα’χεις να’απαντήσεις.

Ψάξτε στο λογιστήριο, του κράτους να τα βρείτε,

Έτοιμος είναι να τους πει, δεν πά να πιδηχτείτε;

Εγώ αυτό ισέπραξα και σας το περιγράφω,

Νομίζω γνοριζώμαστε, υπερβολές δε γράφω.

Κάποια στιγμή, παρέμβαση βλέπω απ’τον Κουρουμπλή,

Να τον υπερασπίζεται, το Γιάννη στη βουλή.

Και μη μου πείτε ρε παιδιά, Νικόλα έχεις κέφια,

Ζήλεψα την ενώτητα που είδα, σαν αδέρφια.

Δεν υπερβάλω, τίποτα δε λέω παραπάνω,

Βάλτε το βίντεο αυτό και κάντε ζουμ στο πλάνο.

Με την ενώτητα αυτή, καθόλου δε φοβάμαι,

Μπορώ στο μέλον ίσυχος, τα βράδυα να κοιμάμαι.

Νίκος Χαρίτος

----- Original Message ----- From: "Pwlina Papanikolaou" <pwlin...@otenet.gr>
Sent: Tuesday, October 18, 2011 1:11 AM
Subject: [Orasi] Ο Βαρδακαστάνης στην Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή της Βουλής.

            Ο Βαρδακαστάνης στην Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή της Βουλής
για την επεξεργασία του Πολυνομοσχεδίου.

http://www.youtube.com/watch?v=4AL27C6SMA0&feature=player_embedded

Πωλίνα Π.