Sent: Sunday, October 23, 2011 2:25 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Τα μουσικά μας γούστα

και το τραγούδι με την λαβίνα.
να τανε λέει καλοκαίρι
http://www.youtube.com/watch?v=n0JJyFSV3i4

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Kostas Theodoropoulos
Sent: Sunday, October 23, 2011 2:22 PM
To: orasi mailing list

Καλημέρα Νίκο. Το δικό μου φάσμα είναι ευρύ. φυσικά συμφωνώ με τον
μαρκόπουλο και την λαβίνα που ανα΄φερις στο τέλος σου έχω και ένα τραγούδι
της. Τώρα: ακούω ελληνική μουσική, όλους τους κλασικούς Θεοδωράκη,
χατζιδάκη, λοϊζο, ξαρχάκο, λεωντή. Μεγάλη μου αγάπη τα ρεμπέτικα,
μικρασιάτικα, (ιδιαίτερα της σμύρνης) γενικά ότι οδηγεί προς την ανατολή.
Απο ξένη μουσική κύρια παλιά λάτιν όπως τους los paraguaios, amalia rodriges
πορτογαλία, και τους παλιούς rock ρουλιν στοουνσ, πινκ φλοιντ. Ιδέες ρίξε
και εδώ είμαστε να ακούμε μουσική.
Καλοό μεσημέρι,
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Nikos Demetriou