Καλημέρα Σπύρο/Όλοι,
Το στέλνω σαν ένα νέο μήνυμα, πραγματικά αντιμετωπίζω κάποια προβλήματα με τις
ρυθμίσεις ή κάτι αλλάξανε, και έχω δυσκολίες. Λοιπόν, επειδή ασχολούμαι πιο
ειδικά με την Ουγγαρία, έστω και αν η ειδικότητά μου είναι στη μεσαιωνική,
ήθελα να σας πω ότι το κίνημα του Κουν, δεν θεωρείται επανάσταση, γιατί απλά
προέκυψε μέσα από τα συντρίμια της ήττας του 1918. Δεν έχουμε ανατροπή. Ο Κουν
προσπάθησε, αν δεν κάνω λάθος, να εφαρμόσει ένα πολύ ριζοσπαστικό πρόγραμμα
τύπου Σαντινίστας, όχι Σοβιετικού κομμουνισμού. Ως εκ τούτου, η μετέπειτα
ανατροπή του δεν είναι αντεπανάσταση, απλά αλλαγή καθεστωτική, άσχετα κάτω από
ποιες συνθήκες.
Έστειλα ακόμη και μηνύματα με ευχές, που μάλλον δεν έφτασαν για του εορτάζοντες
της παρέας.
Σας χαιρετώ,