Υπάρχει ένας συνδυασμός πεζού και ποιητικού λόγου ήθελα και εγώ να το επισημάνω ελπίζω ο Γιάννης να ενοεί αυτό. Πάντως πρόκειται για φοβερή πρόοδο. Συνέχισε σε αυτό το ύφος.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: NXARITOS
Sent: Wednesday, November 09, 2011 4:57 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] η Ελλάδα σε κατάρευση

θα μπορούσες να γίνεις πιο σαφής; η παρατήρησή σου θα με βοηθήσει.
διαπιστώνω κι εγώ μία διαφορά, όμως δε μου είναι εύκολο να την προσδιορήσω.
φιλικά.
----- Original Message ----- From: "john" <john...@otenet.gr>
Sent: Wednesday, November 09, 2011 3:10 PM

Μεγάλε, παιρνάς σε άλλο είδος - τρόπο εκφράσεως, ή μου φαίνεται?

Πάντως είναι πολύ ελπιδοφόρος η μετάβαση, αν πράγματι πρόκειται για κάτι
τέτοιο!!!
----- Original Message ----- From: "NXARITOS" <nxari...@freemail.gr>
Sent: Wednesday, November 09, 2011 10:52 AM
Subject: [Orasi] η Ελλάδα σε κατάρευση

Η Ελλάδα σε κατάρρευση

Ποίημα

προσπαθούν να φτιάξουνε κυβέρνηση, άποψη δε θα’χουμε εγώ κι εσύ.

Χαραχτήρας άτυπος οι εκλογές, πλέων δε θα έχουμε επιλογές.

Περιμένουμε τη νέα σύνθεση, η δημοκρατία σε αποσύνθεση.

Η Ελλάδα βρίσκεται υπό κατοχή, πόσο θα κοστίσει η ανακωχή;

Κυβερνήσεις θα μας στέλνουν έτοιμες, δε θα πέφτει λόγος πια στους Έλληνες.

Δε ρωτούν τι θέλετε, τι ήθελα, τώρα θα μας κυβερνούν ανδρείκελα.

Ο λαός για να διαμαρτυρηθεί, στις Βρυξέλες πια θα μετακινηθεί.

Με πολλές κουβέντες δε θα μας μιλούν, στάση πληρωμών συνέχεια θα απειλούν.

Άραγε στα αβγά μας θα καθόμαστε; Μέχρι πότε θα τους ανεχόμαστε;

Όσοι δε θα αντέχουν στη δυνάστευση, θα επιλέγουν πια τη μετανάστευση.

Θα βοηθάν σε τίποτα τα κόμματα; Ή θα φτιάχνουν γύρω αναχώματα;

Ίσως να τα έχουν ως μηχανισμό, για να εκτονώνουν τον αναβρασμό.

Θα μου πείτε: είσαι απαισιόδοξος, πως μπορείς να είσαι αισιόδοξος;

Αισιοδοξία πώς να αντλήσουμε; Πέτυχαν εμάς να εξαντλήσουνε.

Νίκος Χαρίτος

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της
λίστας στείλτε email στην διεύθυνση

21:34:00