Γειά σας.
Διαθέτω και εγώ twitter και είναι @nikosdemetriou
Τα twits μου είναι κυρίως στα Αγγλικά και αφορούν κυρίως τις εμπειρίες
μου με τους υπολογιστές και την τεχνολογία σε αντίθεση με το facebook
που το χρησιμοπιώ κυρίως για να βάζω συνδέσμους με τραγούδια που μου
αρέσουν.
Το username στο facebook είναι το ίδιο όπως και στο twitter αν θα
θέλατε να με ακολουθήσετε.
Νίκος