σε ευχαριστώ Πωλίνα!Στις 23/11/2011 11:18 μμ, ο/η Χρυσούλα Καραθύμιου έγραψε:

και τώρα?Στις 23/11/2011 11:16 μμ, ο/η Χρυσούλα Καραθύμιου έγραψε:
Στις 23/11/2011 10:28 μμ, ο/η Pwlina Papanikolaou έγραψε:
Α... Χρύσα... Με το που ακούς να σου διαβάζει τις πρώτες γραμμές του μηνύματος δίνεις και έντερ......

Πωλίνα Π.

Στις 23/11/2011 10:22 μμ, ο/η Χρυσούλα Καραθύμιου έγραψε:
Πατάω το κοντρολ και το χομ αλλά τίποτα.Στις 23/11/2011 10:19 μμ, ο/η Χρυσούλα Καραθύμιου έγραψε:
Στις 23/11/2011 10:00 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε:
και τώρα που υπόγραψες φίλε μου σαμαρά, σίγουρα τα χριστούγεννα θα έχουμε παρά. αντώνη δεν εσκεφθηκες τον κάθε φουκαρά και τον φαήλο άκουγες, θαρχόταν συμφορά. τέλος καλό όλα καλά την πήραμε την δώση, τώρα για τα υπόλοιπα ο κύριος ας δώση.
----- Original Message ----- From: "NXARITOS" <nxari...@freemail.gr>
Sent: Wednesday, November 23, 2011 9:19 PM
Subject: [Orasi] από το πρωί παλεύω να το στείλω

όχι τίποτ'άλο, θα με προλάβουν και οι εξελήξεις.

Άρνηση Σαμαρά να υπογράψει

Ποίημα

Φτιάξανε μια κυβέρνηση, να πάρουμε τη δόση,

Μα ο Σαμαράς μουλάρωσε, αρνείται να ενδώσει.

Θέλουν οι ξένοι υπογραφές, ζητάνε εγγυήσεις,

Το χρήμα να μας δώσουνε, στο μέσο αυτής της κρίσης.

Τι έπαθες Αντώνη μου; Γιατί δεν υπογράφεις;

Εφόσον την κυβέρνηση, αυτή προσυπογράφεις;

Την εξουσία παίρνοντας, εσύ, τι θα αλλάξεις;

Αυτά που ο Γιώργος δέχτηκε, απλά, θα κάνεις πράξεις.

Ακόμα δεν κατάλαβες; Να σου το πω και πάλι;

Πως δυο καρπούζια δε χωράν, στην ίδια τη μασχάλη;

Νομίζω πως την πάτησες. Με ετούτη τη στροφή σου,

Τώρα λοιπών φαρδιά πλατιά, βαλ’την υπογραφή σου.

Κοίτα μη σε λιντσάρουνε, τα ίδια σου τα μέλη

Και να σε βλέπει στο εξής, κανένας να μη θέλει.

Ο Γιώργος σου την έφτιαξε, ακόμα μια φορά,

Παιχνίδι πάλι σου’παιξε, φίλε μου Σαμαρά.

Τα περιθώρια στένεψαν, Αντώνη τι θα γίνει;

Άδειασαν τα ταμεία μας, σάλιο δεν έχει μείνει.

Στέρεψε κι η υπομονή, να’χουμε ακόμα πόση;

Δε μπήκες στην κυβέρνηση, να πάρουμε τη δόση;

Τώρα λοιπών τι έπαθες; Μας λες τι σε έχει πιάσει;

Ακόμα δεν κατάλαβες, πως ξένος διατάζει;

Τελειώσανε τα ψέματα, Αντώνη αμφιβάλεις;

Κοίταξε το ταχύτερο, υπογραφή να βάλεις.

Υπόγραψε ότι σου πουν, να κάνεις έτσι φτάνει.

Γιατί ο λαός Χριστούγεννα, χωρίς λεφτά θα κάνει.

Νίκος Χαρίτος

Χριστούγενα θα κάνουμε
με όσο χρήμα μένει,
μα ο  λαός συνάδελφοι
τίποτα δεν μαθαίνει.
Τις δόσεις και αν θα πέρνουμε
το χραίος θα ανεβαίνει.
Και αν τα Χριστούγενα αυτά
θα έχουν οι τσέπες μας λεφτά,
το Πάσχα δεν αργεί να ρθει
και δεν θα ψήσουμε τοαρνί...

pat

για να δούμε βρε Πωλίνα μου πως ήρθε τώρα.

--
Χρυσούλα