ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ

Τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίζονται με την αίτηση είναι τα εξής:

1.      Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου.

2. Ιατρικές βεβαιώσεις/γνωματεύσεις από κρατικό νοσοκομείο, και συγκεκριμένα:

α) βεβαίωση/γνωμάτευση Παθολόγου, που εκδίδεται βάσει ακτινογραφίας θώρακος, εξέτασης HIV, Ηπατίτιδας B+C, VDRL, ότι οι Υ.Θ.Γ. δεν πάσχουν από λοιμώδες – μεταδοτικό νόσημα. Στη βεβαίωση του παθολόγου αναφέρονται αλλά δεν επισυνάπτονται οι άνω εξετάσεις και δηλώνεται ότι ο Υ.Θ.Γ. είναι κλινικά υγιής.

β) βεβαίωση/γνωμάτευση ψυχιάτρου από την οποία να προκύπτει ότι ο Υ.Θ.Γ. δεν πάσχει από ψυχικό νόσημα.

Στις ανωτέρω ιατρικές βεβαιώσεις/γνωματεύσεις:

a.. επικολλάται φωτογραφία του Υ.Θ.Γ., που σφραγίζεται με κρατική (στρογγυλή) σφραγίδα του νοσοκομείου, b.. τίθεται η σφραγίδα του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για τα νοσοκομεία της Περιφέρειας Αττικής (γραφείο 32Α 2ος όροφος, Αριστοτέλους 17, Αθήνα). 3. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86, με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του κάθε Υ.Θ.Γ., όπου θα δηλώνει:

α) ότι δεν είναι φυγόδικος ή φυγόποινος,

β) τα τυχόν συνοικούντα με αυτόν πρόσωπα,

γ) ότι αποδέχεται τη συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες Κοινωνικής Μέριμνας για την παρακολούθηση του θετού τέκνου,

δ) τυχόν αλλαγή της διεύθυνσης του,

4. α) Εκκαθαριστικό Εφορίας του προηγούμενου της αίτησης οικονομικού έτους και έντυπο Ε9 ή ΕΤΑΚ (αν υπάρχει). Τα εν λόγω έντυπα κατατίθενται σε επικυρωμένα φωτοαντίγραφα από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. ή σε απλά φωτοαντίγραφα συνοδευόμενα όμως από υπεύθυνη δήλωση του ΥΘΓ με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του, ότι το φωτοαντίγραφο είναι ακριβές και αληθές.

β) Βεβαίωση αποδοχών και βεβαίωση εργοδότη ή σύνταξης για κάθε ΥΘΓ (προκειμένου για μισθωτούς ή συνταξιούχους)

5. Η κοινωνική υπηρεσία που θα διεξαγάγει την κοινωνική έρευνα, αναζητά αυτεπάγγελτα, μετά από έγγραφη συναίνεση των Υ.Θ.Γ.:

α) πρωτότυπο Ποινικού Μητρώου (ζητείται από το Τμήμα Ποινικού Μητρώου της Εισαγγελίας να αποσταλεί ταχυδρομικά και όχι μέσω fax, ώστε να μπορεί να θεωρηθεί με τη σφραγίδα apostille).

β) πιστοποιητικό γέννησης.

γ) πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.

Σε περίπτωση που δεν προσκομιστούν τα ανωτέρω δικαιολογητικά σε πρωτότυπη μορφή, θα πρέπει να κατατίθενται επικυρωμένα από δημόσια αρχή ακριβή φωτοαντίγραφα.

Στα προαναφερθέντα έγγραφα θα πρέπει να τεθεί η σφραγίδα apostille, σε περίπτωση που απευθύνονται σε χώρα, στην οποία έχει ισχύ η αντίστοιχη Σύμβαση της Χάγης της 5ης Οκτωβρίου 1961.

Ενδέχεται να ζητηθούν επιπλέον δικαιολογητικά από την ΚΑΔΥ της Χώρας Προέλευσης του προς υιοθεσία τέκνου, προκειμένου να διασφαλιστεί αποτελεσματικότερα το συμφέρον του παιδιού.

Φιλικά

Νατάσα

----- Original Message ----- From: "Pwlina Papanikolaou" <pwlin...@otenet.gr>
Sent: Tuesday, December 13, 2011 6:10 PM
Subject: Re: [Orasi] Ένα κείμενο που σκέπτομαι να στείλω σε όποιο δημοσιογράφο δεχθεί να με ακούσει

Θα συμφωνήσω με τον Κώστα!

Επίσης είναι σημαντικό να αποστούμε από το πρότυπο των "Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες" και την φυσική αδυναμία και να αποδεχτούμε τη μεταχείριση όλων των Ανθρώπων με Αναπηρία, εστιάζοντας στα εμπόδια, που θέτει η κοινωνία στην διαβίωση τους.

Η νομοθεσία για την υιοθεσία, εννοώ τα οικία άρθρα του Αστικού Κώδικα έχουν τροποποιηθεί σχετικά πρόσφατα...

Μαρία έχεις ασχοληθεί με τις αλλαγές....;;;

Μπράβο σου που μιλάς για το συγκεκριμένο θέμα τόσο ξεκάθαρα!!

Είμαι στην διάθεση σου  για οποιαδήποτε περεταίρω συμβουλή...

Χαιρετισμούς!!

Πωλίνα Π.

Στις 13/12/2011 5:33 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε:
Μαρία, μπράβω κατ'αρχάς για την ευαισθησία σου. Θίγεις ένα δύσκολο και κρίσιμο θέμα που αποτελεί και ταμπού. Η τυφλότητα αυτή κάθε αυτή δεν μπορεί σε μία κοινωνία που θέλει να λέγεται πολιτισμένη να αποτελεί ένα άλλοθι άρνησης. Πάντως σε κάθε περίπτωση αυτό σου το κείμενο εισάγει ένα εξαιρετικό θέμα στην δημόσια ατζέντα.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Maria Georgakarakou