Αυτής της άποψης έμαθε Μαρία. Ο Στατ κάνει αυτο που κάνει. Όσο καλα το κάνει η
προσπαθεί έστω να το κάνει. Δε θυμάμαι τόσα χρόνια ούτε συνδικαλισμό να άσκησε
ούτε κομματική απόχρωση να έχει. Μη βιαστεί κάποιος να πει για τον πρόεδρο του.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να έχει οποίας απόχρωσης ταυτότητα θέλει. Ας μη
χαρακτηρίζουμε όμως ένα σύνολο έτσι.
Για αυτο έχει μαλλιά δει η γλώσσα μου τόσα χρόνια. Αυτο θα πει ομοφωνία και
σύμπνοια ο καθένας εξειδικεύεται στο είδος του και όλοι μαζί για τι κοινό καλο.
Ακόμα όνειρα κάνω.....

Γιάννης Μουτάφης

19 Δεκ 2011, 9:06, ο/η "maria maniataki" <maniatakima...@freemail.gr> έγραψε: