Κωστή, καλή χρονιά υγεία και χρόνια πολλά.
Ο δαίμονας του υπολογιστή σου έστειλε άδειο το μύνημα.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Mihalopoulos Costas
Sent: Thursday, December 29, 2011 4:57 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] windows 2007

From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Wednesday, December 28, 2011 10:29 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>

Χρόνια πολλά Κωστή και καλή χρονιά. Εγώ πάντως το microsoft outlook ποτέ δεν μπόρεσα να το δουλέψω.
πολλούς χαιρετισμούς

Sent: Wednesday, December 28, 2011 6:14 PM
To: orasi mailing list

Καλησπέρα Μαρία και χρόνια πολλά. Με τα windows 7 δουλεύει πολύ καλά  το
windows Live mail. να προτιμήσεις την έκδοση 2010 γιατι η έκδοση 2011
διαθέτει μενού με ribbons που δεν είναι οτι το καλύτερο για μάς. Εάν έχεις
εγκατεστημένο το Office 2003 μπορείς να δουλέψεις και το Microsoft Outlook
2003 που και αυτό μοιάζει με το Outlook Express αλλά πέχει πιο πολλές
δυνατότητες.