Βασικά, αυτή η γλώσσα δεν είναι προσβάσιμη μαζί με τις εφαρμογές της για τους αναγνώστες οθώνης. Το ευτύχημα είναι πως εγκαταλείπεται προς ανακούφιση μας.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Mihalopoulos Costas
Sent: Tuesday, January 03, 2012 8:35 PM
To: P. Antonopoulos ; orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Ερώτημα για Java

Καλησπέρα Τάκη και χρόνια πολλά! το Java Runtime είναι ενα σύνολο
βιβλιοθηκών που περιέχουν εικόνες, σύμβολα και άλλες πληροφορίες που
χρειάζονται οταν ανοίγεις κάποια σελίδα που είναι σχεδιασμένη είτε εξ
ολοκλήρου είτε εν μέρει απο τον κατασκευασττή της χρησιμοποιώντας την
"γλώσσα προγραμματισμού Java". αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την καλύτερη
απεικόνιση των γραφικών στην οθόνη του υπολογιστή, την καλύτερη διαχείριση
διαδικτυακών εφαρμογών όπως για παράδειγμα κάποιες σελίδες ηλεκτρονικών
καταστημ'άτων κλπ. Το Access Bridge είναι μια εφαρμογή που επιτρέπει την
καλύτερη ανάγνωση αυτών των σελίδων, που αλλιώς δεν είναι προσβάσιμες,
δηλαδή συνδέει το Java Runtime με το πρόγραμμα ομιλίας που χρησιμοποιεί
κάποιος στον υπολογιστή του. Φυσικά σε πολλές σελίδες δεν θα δείς καμμία
διαφορά, αλλά σε αυτές που χρησιμοποιούν Java θα μπορείς να διαβάσεις κάποια
κουμπιά και άλλα πράγματα.
Σε επόμενο μήνυμα θα στείλω τις διευθύνσεις απο όπου μπορείς να τα
κατεβάσεις και να τα εγκαταστήσεις.