Σε καμία περίπτωση δε συγκρίνεται η ριτα με καμία. Είχε ένα ιδιαίτερο ύφος που
έδινε σε οποίο τραγούδι μεγάλη έμφαση. Δεν μπορώ όμως δυστυχώς να μην σχολιάσω
τις τελευταίες επιλογές τραγουδιών που έκανε και με συγχωρείτε για αυτο. Όταν
έχεις ένα τέτοιο βαρύ όνομα με τόσο αξιόλογο ενεργητικό δεν μπορείς να
τραγουδισεις εγω δεν πάω Μέγαρο.... Αυτο μόνο  με βαραίνει ως προς αυτο. Η
απόλυτη ιαωπεδωση προκειμένου να παραμείνουμε στο προσκήνιο.

Γιάννης Μουτάφης

5 Ιαν 2012, 14:44, ο/η Χρυσούλα Καραθύμιου<chris...@otenet.gr> έγραψε: