Φίλε ξέρω και το παρόν και το παρελθόν σου. Σε εκτιμώ και για αυτο
κουβεντιαζουμε. Απλα όταν διαβάζεις κάτι τέτοιο όπως εγραψες εσείς υποστηρίζετε
πδς ας προσέχετε ακούγεται Πόλυ μικροπολιτικο. Ο καθένας έχει τις θέσεις του
και καλο είναι να τις δημοσιοποίησει και να ξέρουμε ανάλογα τι προθέσεις και το
διεκδικητικό πλαίσιο έχει.
Απλα συμφωνώ μαζί σου ότι έχει κανείς να διεκδικήσει να το κάνει απο μόνος του.
Αυτο κάνω τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια όσο αναφορά την εργασία μου.
Τουλάχιστον μπορω να πω ότι προσπαθώ χωρίς να φωνάζω και χωρίς να περιφανευομαι
ως άλλος τυφλοπατερας.

Γιάννης Μουτάφης

13 Ιαν 2012, 10:33, ο/η ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ <nxari...@freemail.gr> έγραψε: