Καλημέρα αρχηγέ. όπως πάντα σκοράρεις. Κατά τα άλλα ο χρυσοχοίδης δεν ήταν υποκριτής σε αυτή την υποκριτική κοινωνία μας. Πόσοι άραγε το διάβασαν από τους βουλευτές και υπουργούς που το ψήφισαν ή το καταψήφισαν;;
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Sent: Wednesday, January 25, 2012 2:10 AM
To: orasi mailing list
Subject: [Orasi] δε διάβασα το μνημόνιο

Δε διάβασα το μνημόνιο

Χαμός γίνεται στο Διαδίκτυο και ιδιαίτερα στο Twitter μετά την σοκαριστική αποκάλυψη του υπουργού Ανάπτυξης, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ότι δεν είχε διαβάσει το Μνημόνιο πριν το ψηφίσει. Οι χρήστες του Twitter δίνουν ρεσιτάλ ευρηματικότητας για τις αιτίες που ο κύριος Χρυσοχοΐδης δεν διάβασε το κείμενο του Μνημονίου και το iefimerida.gr σταχυολογεί τις πιο ξεκαρδιστικές «εξηγήσεις»

Να σημειωθεί ότι το tag #de_diavasa_to_mnimonio_giati έχει γίνει ήδη νούμερο ένα παγκόσμιο trend στο Twitter!

Μερικές λοιπών από αυτές τις εξιγήσεις, δανείστηκα κι εγώ, προκειμένου να γράψω το παρακάτω ποίημα.

Δεν είναι ανακάλυψη, το εχετε μάθει ήδη,

Είχαμε αποκάλυψη, απ'το Χρυσοχοϊδη.

Χαμόγελο σαρδόνιο, ρίχνει σε πρώτο πλάνο,

Δε διάβασα μνημόνιο, είχα πολλά να κάνω.

Μπορείς Μιχάλη να μας πεις; Να μας δικαιολογήσεις;

Σε λεπτομέρειες να μπεις; Και να μας εξηγήσεις;

Όλα μου τα αισθήματα, ήρθε ο καιρός να βγάλω,

Πολλά επιχειρήματα, έχω να σας προβάλω.

Κουβέντα άλλη στο εξής, εμείς πια δε θα πούμε,

Έλα Μιχάλη να τα πεις, όλοι μας, σε ακούμε.

Ποτέ μου δε φαντάστηκα και σου το λέω mister,

Πως έτσι θα με έκραζαν, όλοι απ'το twitter.

Μια απορία μου απλή, σου την εκφράζω αθώα,

Θα τους την πω και στη βουλή, να ξύπνησαν τα ζώα;

Δεν το χωράει το διάβασμα, καθόλου αυτή η κούτρα,

Προτίμησα καλύτερα, να βλέπω καμα σουτρα.

Μια μέρα όταν προσπάθησα, που λέτε να το πιάσω,

Δεν ήταν μυθιστόρημα και πώς να το διαβάσω;

Κάποια βραδιά δοκίμασα, μαύρη είχα πλερέζα,

Όμως η ώρα έφτασε, για να ντυθώ τροτέζα.

Πείτε μου πώς να διάβαζα, όταν για τα σχολεία,

Ακόμα δεν τυπώθηκαν, των μαθητών βιβλία;

Και να το διάβαζα εγώ. Θα σε ρωτήσω mister,

Γιατί κανίς δεν το'βαλε, facebook και twitter;

 Ήρθε η Νταλάρα μια βραδιά, μαζί μου να διαβάσει,

Αχ, ασυγκράτητη καρδιά, με'αυτή, παίχτηκε φάση.

Να φανταστείτε το'περνα, μέχρι στην τουαλέτα.

Όμως, μόνο σταυρόλεξα, λύνω εκεί στα σβέλτα.

Θα πάω να εξομολογηθώ και θα το πω στον πάτερ,

Βιβλία πως διαβάζω εγώ, διαφήμιση του άλτερ.

να το διαβάσω σκέφτηκα, το πήρα με μανία,

μα όμως με παρέσυρε, του Τσάκονα ταινία.

Σκέφτηκα, μια ανάγνωση και για τους εαυτούς μας,

Μα όμως δε θα κόβονταν, cent, από τους μισθούς μας.

Λιγάκι το ξεφύλλισα, ψάχνοντας για σκουπίδια

 Και του πασόκ το πρόγραμμα, λέει ακριβώς τα ίδια.

Να το διαβάσω είπα κι'αν, θα κάνω αγκαρία,

Γκόμενα μου την έπεσε, από την Ουγγαρία.

Μίλησα στο τηλέφωνο, με Άννα και Λοβέρδο,

Μαζί να το διαβάσουμε και από τότε, σπεύδω.

Θα το διαβάσω μόνος μου και όλους θα τους γράψω,

Γιατί το Mega έλεγε, πως πρέπει να υπογράψω.

Του Χόλυγουντ σενάριο, ήρθε μετά να με'εύρει,

Για τότε που εξάρθρωσα, τη δεκαεφτά Νοέμβρη.

Σκέφτηκα με ανακούφιση, πως δεν συντρέχει λόγος,

Να το διαβάσω και εγώ, αφού το ξέρει ο Γιώργος.

Αυτός είναι ο πρόεδρος και κάνει ότι θέλει,

Στην τελική, για σύμμαχο, θα'χε και τον Κουβέλη.

Μια μέρα όταν τον ρώτησα, μου είπε ο Γιωργάκης,

Μιχάλη, μην ανησυχείς, το ξέρει ο Καρχιμάκης.

Μην έχεις άγχος φίλε μου, δεν πέσαμε σε πλάνη,

Τις αγκαρίες του πασόκ, ο γραμματέας τις κάνει.

Όχι, θα το διαβάσω εγώ, εδώ στον καναπέ,

Μα η γραμματέας επάνω του, έχυσε τον καφέ.

Και τώρα τι να κάνω εγώ; Πώς να το μελετήσω;

Ξεφτίλα είναι, αντίγραφο, ντρέπομαι να ζητήσω.

Σκέφτηκα τότε, έλα μωρέ, καλές και οι εκπλήξεις,

Νισάφι πια οι συμβουλές και οι διακηρύξεις.

Οι στενοχώριες άλλωστε, εμάς δεν αφορούν,

Στου Έλληνα όμως το πετσί, μία χαρά χωρούν.

Εξάλλου δε φαντάστηκα, ότι θα πάθω σοκ,

Καρδιά, ψυχή, συνείδηση, ανήκουν στο πασόκ.

Έτσι εδώ περίτρανα, θέλω να σας εκφράσω,

Δε διάβασα μνημόνιο, γιατί να το διαβάσω;

Νίκος Χαρίτος

Πηγές που χρησιμοποίησα.

#De_diavasa_to_mnimonio_giati δε φανταζόμουν ότι θα με έκραζαν έτσι στο twitter. Λες να ξύπνησαν τα ζώα;

#De_diavasa_to_mnimonio_giati το καμα σουτρα είναι καλύτερο

#De_diavasa_to_mnimonio_giati τα βράδια ντύνομαι τροτέζα.

#De_diavasa_to_mnimonio_giati η Διαμαντοπουλου δεν εχει τυπωσει ακομα τα βιβλια

#De_diavasa_to_mnimonio_giati κανεις δε το εκανε RT στο twitter και like στο facebook

#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχε έρθει η Νταλάρα σπίτι να το διαβάσουμε μαζί και τελικά παίχτηκε φάση.

#De_diavasa_to_mnimonio_giati στην τουαλέτα μόνο σταυρόλεξο

#De_diavasa_to_mnimonio_giati διαβάζω μόνο βιβλία που διαφημίζει το #Alter.Αϊμέ αγάπη μου

#De_diavasa_to_mnimonio_giati έβλεπα τη "Μεγάλη Απόφραξη" με τον Τσάκωνα. Κλασική περίπτωση βλάβης..

#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν θα κόβαμε ούτε cent από τους μισθούς μας.. οπότε δε μ αφορούσε...

#De_diavasa_to_mnimonio_giati τα ίδια λέει και το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ

#de_diavasa_to_mnimonio_giati ειχα μια γκομενα απο την Ουγγαρία στην γέφυρα

#De_diavasa_to_mnimonio_giati περίμενα να οργανώσουμε βραδιά μνημονίου με την Αννούλα και τον Ανδρέα, αλλά δεν ευκαιρούσαν...

#De_diavasa_to_mnimonio_giati το Mega έλεγε ότι έπρεπε να το υπογράψω.

#De_diavasa_to_mnimonio_giati διάβαζα το σενάριο του χόλυγουντ για τη ζωή μου κ την 17Ν.

#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχα απόλυτη εμπιστοσύνη στον πρόεδρό μου και την εξυπνάδα του!

#de_diavasa_to_mnimonio_giati θα καθαρίσει για μας ο Κουβέλης...

#De_diavasa_to_mnimonio_giati μου ειχε ο Γιωργακης πως το ειχε διαβασει ο Μιχαλης.

#De_diavasa_to_mnimonio_giati η γραμματέας μου έχυσε όλον τον καφέ πάνω του και ντράπηκα να ζητήσω κι άλλο αντίγραφο!

#De_diavasa_to_mnimonio_giati Μου αρέσουν οι εκπλήξεις

#De_diavasa_to_mnimonio_giati μου είπαν ότι δεν έχει Happy End και δεν μπορώ τις στεναχώριες.

#De_diavasa_to_mnimonio_giati να το διαβάσω άλλωστε;;