Σταμάτη αν πάρεις το χ95 από το σύναγμα τότε είναι δωρεάν για εμάς.
το μετρό απευθείας Αγια αεροδρόμιο όχι κανονικά έχει μισό εισιτήριο δηλ. 4 εύρω
ο προαστιακός πάλι έχει 4 εύρω
μεταξύ μας αν πάρεις μετρό μη πάρεις εισιτήριο εγώ το έχω κάνει αρκετές φορές
από σύνταγμα απευθείας για αεροδρόμιο.
Γιάννης Μουτάφης
moutafis...@gmail.com

7 Φεβ 2012, 11:24 μ.μ., ο/η Pwlina Papanikolaou έγγραψε: