Ευχαρηστώ πολύ Γιάνη να είσαι καλά.
Νικος

From: "Γιάννης Μουτάφης" <moutafis...@gmail.com>
Sent: Saturday, February 11, 2012 10:09 AM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Άγνωστη μελωδία

το κομμάτι είναι του Rick Wakeman από το album night airs και ονομάζεται Jack Frost

Γιάννης Μουτάφης
moutafis...@gmail.com

11 Φεβ 2012, 1:48 π.μ., ο/η Nikos Demetriou έγγραψε:

Γειά σας.
Θα ήθελα να ζητήσω την βοήθεια σας.
Στην Κύπρο έχουμε έναν σταθμό που ονομάζεται κανάλι 6 και μεταδήδει πολύ ωραία μουσική. www.kanali6.com Κατα την διάρκεια των μεταμεσονύχτιων εκπομπών του σταθμού σε ταχτηκά διαστήματα μεταδύδουν κάτι που ονομάζεται σύντομα και εμπνευσμένα. Θα ήθελα να ακούσετε και να μου πίτε αν ξέρετε τον τίτλο και τον συνθέτη του κοματιού που ακούγεται διότι μου άρεσε πολύ και θα ήθελα να το βρω.
http://dl.dropbox.com/u/1989628/Syntoma.mp3

Σας ευχαρηστώ πολύ
Νίκος.