XaXaXaXa λές;
----- Original Message ----- From: "Σκορδίλης Σπύρος" <spyri...@otenet.gr>
Sent: Tuesday, February 14, 2012 11:14 PM
Subject: Re: [Orasi] Σχετ: Ξέρει κάποιος για την hp

μπορήτε να συμπεθεριάσετε. χάχά
----- Original Message ----- From: "maria maniataki" <maniatakima...@freemail.gr>
Sent: Tuesday, February 14, 2012 10:21 PM

Καλησπέρα Νίκο,
Ελπίζω να μην το ξανακάνει. Προς το παρόν έχει πιστέψει οτι ο υπολογιστής θα κλαίει δυνατά, και δε θα την αφίνει να κοιμηθεί. Της είπα οτι η Ντόρα η εξερευνήτρια, δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο στη μαμά της. Αυτά τα πιτσιρικια, ότι θυμούνται χέρονται! Πιστεύουν ότι τους πούμε. Ασε πια το θέμα της όρασης... Η κόρη μου έχει φτιάξει ολόκληρη ιστορία για το μπαστούνι μου και για ποιό λόγο το χρειάζομαι! Τρελό γέλιο! Και να σκεφτείς, οτι είναι τριάμιση χρονών. Ο γιός σου πόσο είναι; ----- Original Message ----- From: "ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ" <nxari...@freemail.gr>