Από τα ερείπια ενός κτιρίου, μετά
      από μεγάλο σεισμό ανασύρουν .... έναν Κινέζο βουδιστή, έναν Τούρκο
μουσουλμάνο και έναν Έλληνα χριστιανό ...

      Τα συνεργεία πρώτα ανασύρουν τον
      βουδιστή αλλά με κομμένα τα πόδια του!

      -Δόξα στον Βούδα που είμαι ζωντανός
      έστω και χωρίς πόδια, μονολογεί ο
      βουδιστής,

      Μετά βγαίνει και ο Τούρκος αλλά χωρίς χέρια...

      -Δόξα στον Αλλάχ που ζω έστω & χωρίς χέρια, δοξάζει ο μουσουλμάνος,

      Βγαίνει μετά και ο Έλληνας χωρίς να
      έχει πάθει τίποτα.
      Αφού ξεσκονίζει λίγο τα ρούχα του λέει:

      -Το Χριστό μου, την Παναγία μου ...