Jai ούτως ή άλλως είχα κάνει κάνονα για τα μηνύματα της λίστας και δεν
αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα.
μια χαρά εμφανίζονται όλα και στο φάκελο που του έχω υποδείξει άλλα και μέσα
στο φάκελο όλα τα μηνύματα.

Γιάννης Μουτάφης
moutafis...@gmail.com

7 Μαρ 2012, 6:17 μ.μ., ο/η Kostas Theodoropoulos έγγραψε: