ok, Καλά όλα αυτά, σίγουρα η κατάλυψή τους είναι δίκαια, αλλά δεν θα μπορούσαν να κάνουν μια υποχώριση ωστε να ανοίξει μόνο για όσους ήταν να εξεταστουν για την πιστοποίησή τους στη γραφή braille? Υπήρχαν άνθρωποι που ήρθαν απο την άλλη άκρη μόνο και μόνο γι' αυτό το λόγο, και ταλαιπορήθηκαν άδικα. ----- Original Message ----- From: "stamatis mastoros" <mastoro...@gmail.com>
Sent: Wednesday, March 14, 2012 7:53 PM
Subject: Re: [Orasi] ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΥΦΛΩΝ

οχ ρε σπυρο οντοσ τα διαβασα και το συμπερασμα που εβγαλα ειναι οτι και η αθοα κινιτοπιοισητουσ ειναι κατεφθηνομενη μεσα απο μικροκοματικα συνφεροντα δεν πιραζει θα μεγαλοσουνε και θα καταλαβουνε οτι η αγονεσ δεν κερδιζονται οταν ειναι υποκινουμενοι εγω τουσ δικιολογο καπου βαιβαια διοτη απο καπου πρεπει να πιαστουνε λεω εγω τωρα γιατη αν πιγενανε απο μονοιτουσ δεν ξερω τι θα καταφερνανε θα τουσ τσακιζανε και θα τουσ διαλουσανε την καταλιψη.