Και να είναι πάντα χαρούμενο Δημήτρη. Να καμαρώνετε την κορούλα σας σε όλα της τα βήματα.
               Θερμές Ευχές,
               Τάκης

-----Original Message----- From: Dimitrios Tsakiridis
Date: Κυριακή, 1 Απριλίου 2012 23:56
Subject: [Orasi] Μοιράζομαι μαζί σας τη χαρά

Αγαπητοί φίλοι:

Εδώ και 15 μέρες, κρατώ στα χέρια μου την όμορφη κορούλα μου.
Γεννήθηκε στις 18 Μαρτίου, μέρα Κυριακή.
Το σπίτι μας πλημμύρισε χαρά.

Να είστε όλοι καλά, να είστε ευτυχισμένοι με τις οικογένειες σας και όσοι δεν έζησαν το συναίσθημα του πατέρα ή της μάνας, τους εύχομαι σύντομα να το ζήσουν, διότι δεν υπάρχει πιό σπουδαίο και ανεκτίμητο δώρο απο αυτό, δηλαδή ο ερχομός ενός παιδιού στον κόσμο.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.