Πήρες το ποιο δυνατό χειροκρότημα από όλλους τουςομιλητές, αυτό κάτι σημαίνει. Μπράβο σου Νίκο!Στις 8/4/2012 5:35 μμ, ο/η ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ έγραψε:
Ομιλία στη γενική συνέλευση του πανελληνίου συνδέσμου τυφλών

Σε σας απευθυνόμενος, του πανελλήνιου μέλη,

Ένας συνεργαζόμενος, να σας μιλήσει θέλει.

Δεν ξέρω αν η πορεία μου, ήταν η πιο σωστή,

Όμως η ιστορία μου, στους πιο πολλούς γνωστή.

Έχω περάσει από την εσκ, μα και την πουδουσού,

4 χρόνια ήμουνα, μέλος και στο δουσού.

Στην εσκ οφείλεται αυτό, μου'κανε την τιμή,

Δημόσια την ευχαριστώ, ετούτη τη στιγμή.

Θα ξεκινήσω απ'το κεάτ κι από τους μαθητές,

Μα και την υποχρέωση, που'χει στους φοιτητές.

Δε θα'πρεπε από παιδιά, να τους αναλαμβάνει;

Κι ανθρώπους άξιους για δουλειά, μια μέρα να τους κάνει;

Ξέρω. Θα πείτε πως γι αυτ'ο, χρειάζονται λεφτά.

Κι εγώ ευθείς σας απαντώ, που θα βρεθούν κι αυτά.

Μου έμαθε η ποίηση, να λέω λόγια ουσίας.

Ας γίνει αξιοποίηση και της περιουσίας.

Τα Νοίκια που εισπράττονται, που πάνε τελικά;

Της ευκαιρίας δράττονται, για τα λειτουργικά;

Κακώς. Θα πρέπει απ'τους τυφλούς, με σθένος να απαιτείται,

Το κράτος τις ευθύνες του, να μην αποποιείται.

Τόσα πολλά ακίνητα, που θα'χαν φέρει χρήμα,

Είναι αναξιοποίητα απ'το κεάτ, τι κρίμα!

Να πω και για τους άνεργους, εδώ μία κουβέντα.

Σκληρός θα είμαι με αυτούς, δεν κάνω κομπλιμέντα.

Αντί για θέσεις να νοιαστούν, τα περιμένουν όλα,

Από τον πανελλήνιο, μόνο κι απ'το Μαργιόλα.

Μην περιμένετε άνεργοι, από το πες και πες.

ΕΚΛΈΞΤΕ αν χρειάζονται κι άλλες επιτροπές.

Ο νόμος διορίζεστε λέει, λοιπών βιαστείτε,

Τίποτα δε χαρίζεται, γι αυτό διεκδικήστε,

Ορθή του νόμου τήρηση, αυτό παλέψτε μόνο,

Να γίνεται προκήρυξη θέσεων, κάθε χρόνο.

Σε όλους εσάς που εργάζεστε, θα πω κάτι απλό,

Μαζί να συνεργάζεστε, για το κοινό καλό.

Μιλήστε στους ιθύνοντες, της κάθε υπηρεσίας,

Διεκδικήστε σύγχρονες, συνθήκες εργασίας.

Πρέπει να προσπαθήσετε, να είσαστε ενωμένοι.

Κανέναν μην αφήσετε, ανάμεσα να μπαίνει.

Έρχονται δύσκολοι καιροί, γνωρίζετε όλοι πλέων,

Πως θα'χουμε κατάργηση, δημόσιων φορέων.

Για τους τυφλούς με πολλαπλές, να πω αναπηρίες,

Είναι εντελώς ανύπαρκτες, σήμερα οι ευκαιρίες.

Πρέπει να τους βοηθήσουμε, μπορούμε όλοι εμείς,

Στο πρόβλημα να σκύψουμε, μαζί με τους γονείς.

Να πω για τα επιδόματα, άλλη ανοιχτή πληγή.

Αφού δε δίνονται σε'μας μόνο από μια πηγή,

Σε άλλους είναι πιο μικρά και σε άλλους πιο μεγάλα,

Με λύπη βλέπω τελικά, πως χάσαμε τη μπάλα.

Θα'πρεπε το επίδομα, να δίνεται ενιαία,

Μια σύνταξη κοινωνική, σε όλους μηνιαία,

Χωρίς το προ και το μετά, του 93,

Που στις ανάγκες να πατά, για την αναπηρία.

Να βγαίνει από τον κρατικό προϋπολογισμό,

Κανέναν να μην κάνουμε, γι αυτό συμβιβασμό.

Λέγεται πως θα θεσπιστεί, φόρος υπέρ αμέα,

Τέτοια ξεφτίλα θα ανεχτεί, για μας η εσαμέα;

Να αναφέρω θα θελα, για τους συνταξιούχους,

Πως μας προσάπτουνε πολλά, μας λεν προνομιούχους.

Τους απαντώ προτού στο πυρ, το εξώτερο μας στείλουν,

Να ξέρουν οι συντάξεις μας, στο χώρο πως ποικίλουν.

Ετούτα είχα να σας πω, κάπου εδώ θα κλείσω.

Δεν είχα χρόνο άφθονο, να σας τα αναλύσω,

Όμως καθένας από σας, πολύ καλά γνωρίζει,

Σίγουρα κάτι από αυτά, θα αντιμετωπίζει.

Νίκος Χαρίτος