Date: Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012 19:01
Subject: Re: [Orasi] καυγάς κασιδιάρη κανέλη

Το γεγονός ότι ένας πιτσιρικάς ψεύτομαγκας απόφοιτος γεωπονικης σχολής και εκλεγμένος εκπρόσωπος του κράτους που ζω χειροδικει εναντίον γυναικών Πωλίνα μόνο προβληματισμό και υπέρ ανάλυση μπορεί να μου προκαλεί. Κυρίως όταν ο αν λόγω νταης είναι υποδικος απο το 2007 παρόλα αυτά εξελέγη απο κόμμα εγκεκριμένο απο τον Άρειο πάγο. Επίσης ναι κάτι δε μου παει καλα όταν αυτο λαμβάνει χώρα στις 9:30 το πρωί σε ζώνη υψηλής τηλεθέασης μετα απο είδηση με θέμα τη δολοφονία αλλοδαπού ληστή απο 25χρονο έλληνα.

Αν κοιτάμε μόνο το προφανές Πωλίνα μου όπως ότι τα φερόμενα φάσισταρια βαρανε τα λεγόμενα κομουνια τότε ζητώ που καήκαμε. Και στη τελική για να μη φανώ φίλος και αδελφός με τον νεανια νοσταλγο της απριλιανης επαναστασεως λέω και τούτο. Αν ο ανδρισμος του ξεχειλίζει τότε ας παραδοθεί στις αρχές που απο την πρώτη στιγμή κάνουν ότι τον αναζητούν γιατί οι μαινόμενοι ταύροι θιασώτες του πολιτεύματος μας κύριοι δημοσιογράφοι αποκρύπτουν τις επαφές που έχει ο αν λόγο παλικαράς με ανώτατους αστυνομικούς που τον κρατούν μακρυά απο το αυτόφωρο.

Γι αυτά και αλλα πολλά λοιπόν Πωλίνα μου δεν μου κάθεται καλα. Και ναι εδώ χρειάζεται Πόλυ προσοχή διότι κάποιοι κάπου κάποτε μιλαγανε για νέο εμφύλιο.

Γιάννης Μουταφης
iPhone 4s

7 Ιουν 2012, 16:44, ο/η Pwlina Papanikolaou <pwlin...@otenet.gr> έγραψε:

Να ρωτήσω κάτι;; Τί ακριβώς δεν σου πάει καλά βρε Γιάννη... διότι ο Κασιδιάρης απάντησε με ρίψη νερού και γρονθοκοπήματα.... Δεν νομίζω, ότι χρειάζεται σε όλα τα γεγονότα υπερανάλυση... Κάποιες φορές τα δεδομένα είναι τόσο ξεκάθαρα τόσο που δεν θέλουμε να τα δούμε... Τείνουμε στον εκφασισμό με αυτούς τους ρυθμούς...
Τόσο απλά...

Πωλίνα Π.

Στις 7/6/2012 4:25 μμ, ο/η Γιάννης Μουτάφης έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Θα μου επιτρέψτε να σκύψω επάνω στο ανανδρο περιστατικό με περισσια επιφύλαξη.
Δεν ξέρω αλλα κάτι δε μου παει καλα συγκιριακα.

Γιάννης Μουταφης
iPhone 4s

7 Ιουν 2012, 11:51, ο/η "Kostas Theodoropoulos"<ks...@otenet.gr>  έγραψε:

Καλημέρα σε όλους. αυτό το γεγονός ας αποτελέσει την ίστατη ευκαιρία αφύπνισης των πολιτών απέναντι σε τέτοια αηδιαστικά και αποκρουστικά φαινόμενα που δυστυχώς οι ίδιοι τα νομιμοποίησαν με την ψήφο τους και τώρα καλούνται να αναλογιστούν αυτή την νομιμοποίηση.
Χαιρετώ την χώρα που γέννησε την δημοκρατία.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Tatiana Nisioti