Ήταν πολύ αργά και νύσταζα αλλά ήθελα και να τα στείλω χαχα! το περίμενα ότι θα μου την λέγατε αλλά μάλον μου έλειψε αυτό. Μου κάνει εντύπωση όμως που δεν την άκουσα από τον φίλο μου τον Σπύρο. συγνώμη πάντως δεν θα ξανά επαναληφθεί.
Στις 12/6/2012 2:33 μμ, ο/η George Alikaniotis έγραψε:
Τι θα γίνει ρε Χρυσούλα?Θα μάθουμε όλα τα ονόματα?Ελεος.
----- Original Message ----- From: "Χρυσούλα Καραθύμιου" <chrisakarr...@freemail.gr>
Sent: Tuesday, June 12, 2012 3:04 AM
Subject: [Orasi] Fwd: Γιατί κύριε; Η απάντηση

-------- Αρχικό Μήνυμα --------
Θέμα: Γιατί κύριε; Η απάντηση
Ημερομηνία: Mon, 11 Jun 2012 22:12:19 +0100 (BST)
Από: cleo papas <klair...@yahoo.gr>
Απάντηση: cleo papas <klair...@yahoo.gr>
Προς: Ζανετή Δέσποινα <zanet...@yahoo.gr>, Daniilidou Thetis <thet_...@otenet.gr>, δήμου φιλιω <filiog...@yahoo.com>, Σπύρος Οικονόμου <s.oikono...@eko.gr>, μοσχαnδρεου ελενη <eleni1...@yahoo.gr>, μαγκαναρης γιαννης <y-...@otenet.gr>, εφη <e...@argostoli.gr>, ΦΑΙΗ <kosma...@otenet.gr>, Tsirigkouli Catherine <tsirigko...@yahoo.com>, Μαρκουλάκη Αντωνία <amarkoul...@gmail.com>, σιδηροπουλου ουρανια <exrania...@yahoo.com>, Bltz Ilianna <iliann...@hotmail.com>, georgia anas <anas.georgi...@gmail.com>, αβαγιανου ντινα <dinaavagia...@gmail.com>, ΛΕΛΟΥΔΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ <nlelouda...@yahoo.gr>, Karatza Marianna <mkaratza...@gmail.com>, τζαβαλα μαρια <mtzav...@otenet.gr>, Athanasiou Anna <athanasio...@yahoo.gr>, Maganares Leonidas <leonidas.magana...@gmail.com>, Dimitris Balotis <dimbalo...@gmail.com>, ΝΙΚΟΣ ΔΑΠΟΛΑΣ <dramb...@otenet.gr>, ΦΡΑΓΚΙΑΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ <fragen2...@gmail.com>, καρρα χρύσα <chrisakarr...@freemail.gr>, χατζ/γλου χριστινα <cristinakr...@yahoo.gr>, nancy floka <n.fl...@gmail.com>, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΖΙΝΕΚΗ <mbag...@otenet.gr>, χατ/γλου χλόη <chatzi.c...@gmail.com>, Ιωάννα Σταυροπούλου <tzo...@freemail.gr>, γιαννακοπουλου ντινα <k.giannakopou...@yahoo.gr>, Χρυσούλα Καραθύμιου <chrisakar...@gmail.com>, lafkas thanasis <lafka...@yahoo.gr>, bill tsioumas <billtsiou...@yahoo.gr>, sk Philip <philips...@hotmail.com>

Εισάγετε το κείμενο που θα εμφανιστεί στο κάτω μέρος κάθε email που στέλνετε

https://www.youtube.com/watch?v=VQAykhvrxlI

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
database 6674 (20111201) __________

http://www.eset.com