ομολογώ ότι αυτό δεν το είχα σκεφτεί. δεν είναι και άσχημο!
----- Original Message ----- From: "Pwlina Papanikolaou" <pwlin...@otenet.gr>
Sent: Wednesday, June 13, 2012 11:02 PM
Subject: Re: [Orasi] Έχταχτη έκδοση του nvda 2012.2.1

Αχ Τέλεια ιδέα... Και μετά από αυτήν την ριζοσπαστική κίνηση θα μπορέσουμε επί τέλους να κάνουμε λόγο μετά παρρησίας για "Ένωση της Αριστεράς" χιχιχιχιχι!!!!!

Πωλίνα Π.

Στις 13/6/2012 10:17 μμ, ο/η ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ έγραψε:
εγώ δεσμεύομαι ότι θα πάω το πάμε έξω από τα γραφεία του στατ με πανό και θα φωνάζουμε: να φύγει η Μελίνα και να'ρθει η Πολίνα. πως σου φαίνεται; θα συμμετάσχεις; ----- Original Message ----- From: "Pwlina Papanikolaou" <pwlin...@otenet.gr>
Sent: Wednesday, June 13, 2012 7:40 PM

Σ' ευχαριστούμε Γιάννη,

Επίσης εγώ θέλω να εκφράσω το βαθύτατο παράπονο μου διότι κάνατε φωνή / φωνάρα τη Μελίνα και όχι την Πωλίνα... βεβαίως βεβαίως παρά την ανοιχτή πρόταση μου προς τούτο προ τριετίας...

Δεν πειράζει σε επόμενη προσπάθεια διατίθεμαι... και φυσικά θα σας εντυπωσιάσω με την καθάρια και δουλεμένη άρθρωση μου!!

Έχουν και οι Πωλίνες δικαιώματα χιχιχιχιχι!!

Πωλίνα Π.

Στις 13/6/2012 7:16 μμ, ο/η Γιάννης Μουτάφης έγραψε:
κάλοι μου φίλοι καλησπέρα
θέλοντας να βοηθήσω από πλευράς μου στο πρόβλημα που έχετε με το nvda επικοινώνησα με τον Θανάση ο όποιος μου έδωσε την έξης οδηγία:

για να ενεργοποιήσετε την πλοήγηση θα πρέπει να πατήσετε το 0 του αριθμητικού πληκτρολογίου ταυτόχρονα με το μείον του αριθμητικού πληκτρολογίου προκειμένου το πρόγραμμα να εισέλθει σε εστίαση και να μπορέσετε να κινηθείτε με αξιοπιστία.
Αν και γνωστός εραστής της Apple ελπίζω να βοήθησα.

επίσης σχετικά με τη νέα φωνάρα θα μου επιτρέψετε της Μελίνας ζήτησα κι έλαβα από τον ΣΤΑΤ σε μορφή mp3 και το προώθησα ήδη στον λίσταρχο!

και τέλος κάτι για να ευθυμήσουμε: σχετικά με την προχθεσινή επίσκεψη Τσίπρα στην ΓΑΔΑ. ο Τσίπρας είναι ο μόνος αριστερός που μπήκε στη ΓΑΔΑ και βγήκε αυθημερόν!!!

Καλή συνέχεια σε όλους

Γιάννης Μουτάφης
moutafis...@gmail.com

13 Ιουν 2012, 10:01 π.μ., ο/η Kostas Theodoropoulos έγγραψε:

Ευχαριστώ Νίκο. Το ψάχνουμε και βλέπουμε.
καλημέρες από την ζεστή Αθήνα του μνημονίου χεχεχε.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Nikos Demetriou