Γειά σου Μιχάλη.
Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται. Στην θεωρία φαίνεται σαν ένας από τους
καλύτερους συνθέτες φωνής που κατασκευάστηκαν στα Ελληνικά. Στην πράξη
δεν ξέρω. Κρίμα που δεν είναι τόσο διμοφιλές προιόν. Στην Κύπρο
τουλάχιστον ποτέ δεν μας τον παρουσίασαν ούτε στην σχολή τυφλών ούτε
στην Παγκύπρια οργάνωση τυφλών. Στην Ελλάδα δεν ξέρω τι γίνεται.
Εδώ στην Κύπρο χρησιμοποιούνται από πολλούς οι φωνές της ινοετιξ διότι
είναι αρκετά καλές φωνές και η τιμή τους είναι πολύ προσιτή.
Εγώ προσωπικά όταν χρησιμοποιούσα το hal χρησιμοποιούσα τον ορφέα και
με το nvda το espeak. Παρόλο που είναι συνθετικές φωνές μου αρέσει το
πόσο γρήγορα ανταποκρίνονται στο πληχτρολόγιο και το γεγονός πως μία
φωνή διαβάζει Ελληνικά και Αγγλικά ταφτόχρονα χωρίς να αλλάζουμε
φωνές.
Στην Κύπρο για παράδειγμα θα ήταν δύσκολο να χρησιμοποιούσαμε
αποκλειστικά τον Δημήτρη ή την Αφροδίτη διότι τα windows έρχονται στα
Αγγλικά κακώς κατα την γνώμη μου.
Σε καμιά άλλη χώρα δεν ξανάκουσα τα windows να μπενουν στα Αγγλικά και
εσείς στην Ελλάδα καλά κάνετε και τα έχετε στα Ελληνικά.
Στην Κύπρο δυστυχώς υπάρχει ένα πνεύμα ξενομανίας και νομίζουμε πως τα
δικά μας είναι παλιομοδίτικα και τα ξένα καλύτερα.
Νίκος.