Φίλε σοβαρολογώ, αν δεν υπήρχε αυτή η κυβέρνηση οι τράπεζες θα ήταν κλειστές τουλάχιστον για τις πρώτες μέρες. Η διαπραγμάτευση που θα έκανε ο τσίπρας θα ήταν να δώσουν ρευστό τουλάχιστον να μπορέσει ο κόσμος να αγοράσει τα στοιχειώδη αν εν τω μεταξύ δεν είχε παραιτηθεί ή ζητούσε την συνδρομή των άλλων.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Sent: Thursday, June 21, 2012 10:32 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] επιδόματα πρόνοιας δήμος αθηναίων.

ελπίζω να αστειεύεσαι, αφενώς μεν, δεν πήρα επίδομα όπως έγραψα παραπάνω και
πολύ αμφιβάλω αν πάρουμε τον Ιούλιο, αφετέρου δε, μην το πιστώνεις το
συγκεκρημένο στη νέα κυβέρνηση, μιας και η Καλιθέα πληρώθηκε χωρίς
κυβέρνηση.
----- Original Message ----- From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Thursday, June 21, 2012 3:46 PM

Ας μην είχαμε κυβέρνηση και θα σου έλεγα εγώ τι θα έπαιρνες. Να ανάβεις κανένα κερί σε αυτούς που λερώνουν τα χέρια τους.