αλησπέρα.

και εγώ για τοσήμπα θα σου συστήνα.

και μάλιστα το ίδιο μοντέλο εκλείσα να πάρω.

χαιρετησμούς.

From: "Nikos Naoumis" <naoumi...@hotmail.com>
Sent: Saturday, June 23, 2012 11:32 AM
To: <orasi@hostvis.net>
Subject: [Orasi] Βοήθεια για αγορά...

Αγαπητοί φίλοι καλημέρα!

Οι υποχρεώσεις μου για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, δυστυχώς δεν μου επέτρεψαν να είμαι στη συντροφιά σας, όσο θα ήθελα. Παρακολουθούσα όμως τα όσα ενδιαφέροντα κατα καιρούς συζητούσατε χωρίς να παρεμβαίνω. Σήμερα, αποφάσισα να σας γράψω, διότι έχω έναν προβληματισμό. Θέλω ν'αγοράσω έναν μικρό φορητό υπολογιστή 10 ιντσών, αξιόπιστο, σε καλή τιμή και κυρίως, συμβατό με τα προγράμματα ανάγνωσης οθόνης που χρησιμοποιούμε, το τζος κατα βάση που εγώ έχω συνηθίσει. Ύστερα απο μια έρευνα αγοράς που έκανα, εντόπισα ένα μοντέλο της τοσίμπα, που καλύπτει τις ανάγκες μου και θα ήθελα την γνώμη σας. Επίσης, επιθυμώ να με ενημερώσετε, τι ακριβώς γίνεται με τις συνδέσεις ίντερνετ, τι πακέτα υπάρχουν, όσον αφορά το φορητό ίντερνετ μ'ενδιαφέρει διότι μετακινούμε για τη δουλειά μου αρκετά συχνά στην επαρχία και χρειάζομαι συνεχώς και παντού ίντερνετ.

Το λάπτοπ που μ' ενδιαφέρει, είναι το ακόλουθο:

http://www.plaisio.gr/Laptop-and-Tablet/Notebook/Netbooks-Mini-Laptop/Toshiba-NB510-10R-PLL72E-01200MGE.htm

Φυσικά, είμαι ανοιχτός, σε οποιαδήποτε άλλη πρόταση, με τα ίδια δεδομένα...

Φιλικά
Ν. Ναούμης