όλο τέτοια θα ακούμε όσο θα χοντραίνει το παιχνίδι ανα μέσα στης Δίο εταιρίες
και όσο θα ανεβαίνουν η μετοχές  τησ εταιρίας θα πέφτουν με λύσσα επάνω στην
appl
και θα βγαίνουν τα τσιράκιατουσ θα λένε μπλά μπλά μπλά
η συγκεκριμένη εταιρία δεν μας λέει τόσα χρόνια δεν υπηρχαν τα  spam μήπως στα
windows
η ακόμα μιποσ δεν υπάρχουν και πιει βγάζουν τα spam τι να πούμε με όλα αυτά

Jelal Bairamoglou

click here call tou Skype:jxb1311

jxb1...@gmail.com