Γεια σας και πάλι. Κάτι πουψα ήθελα να επισημάνω και είναι ιδιαίτερα σημαντικό,
είναι να μην χρησιμοποιηθούν εφαρμογές που να χρειάζονται αλλαγή πλοήγησης, ή
να έχουν δύσκολα σημεία που δεν διαβάζονται από τον αναγνώστη οθόνης.
Επίσης, επειδή πολλοί από τους χρήστες που μαθαίνουν υπολογιστές θέλουνε να τα
κάνουνε όλα ως διά μαγείας σε μια στιγμή, αυτό δεν είναι εφικτό και δεν είναι
δυνατόν να γίνει. Άρα θα του δείχνεις κομμάτι κομμάτι ξεχωριστά. Στάλθηκε από
το iPhone μου

30 Νοε 2018, 10:27 πμ, ο χρήστης «Kostas .D. Theodoropoulos
<ks...@hostvis.net>» έγραψε: